reklama

Topiaci sa aj slamky chytá....však pán kapitán

Dnes som zachytil na fejsbúku bombovú informáciu pána kapitána o tom, ako si pani Remišová neuviedla vo svojom majetkovom priznaní údajnú chatu a samozrejme hneď výzva k tlačovke a dobre že nie k ukameňovaniu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Milý pán kapitán, ja viem, že topiaci sa aj slamky chytá, ale takáto podpásovka??? Na druhej strane čo čakať od krásavca ako Andrej, vzor cnosti, čistoty a nevinnosti, bozkávajúci svoje zaslúžené výložky???

Ale skúsme použiť argumenty: v zmysle zákona musia verejní funkcionári zverejňovať svoje majetkové priznanie. Po prepuknutí tejto "kauzy" mi to nedalo a čekol som si to predmetné "daňové priznanie", ktoré tak rozohnilo pána kapitána a aj jeho podarenú partaj (vid FB). Tak v danom oznámení je uvedené všetko, čo tam uvedené, podľa aktuálne nastaveného zákona, byť má - viď tu (môj osobný názor na to, že je to absolútne nedostatočné je teraz irelevantný). Pán kapitán, veď je tam (v tom majetkovom oznámení) jasne uvedené (v časti nehnuteľnosti) trvalé trávnaté porasty a ostatné plochy. A toto isté je uvedené aj na liste vlastníctva, ktorý sa odvoláva na toto oznámenie verejného funkcionára. Je tam jasne uvedené, že pani Remišová vlastní v BSM 2.759 m2 trvalých trávnatých porastov a 237 m2 ostatných plôch.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mimochodom nie som voličom OŽRANOv alias OĽANO, len ma neskutočne tento kapitán štve v tých jeho vyjadreniach.

Zoltán Állo

Zoltán Állo

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ten "mladik", ktory este nedavno robil blaznoviny s inymi mladikmi, teraz sa vycitavo pozeram na "opat mladikov", ktory robia podobne blbosticky..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu